Friday, May 23, 2008

It,s all about pilow covers

The other day I went with my sister and mom to the local thriftstore, and my sister
found this great little chair for in her garden, made of bamboe.
I remmbered that I had this old pilow that would fit in it.
So I made her a cover for it and gave it as a suprice.
3 days later she dropped of a long pilow for her garden bench, if I could make her another one!?

Een paar dagen geleden ben ik bij de kringloop geweest met mijn zus en moeder, en mijn zus zag een leuk bamboe stoeltje voor buiten. Ik herinnerde me dat ik nog een oud kussen had liggen die ik daar ook ooit had gevonden.
Dus ik heb daar een nieuw stofje omheen genaaid en aan haar gegeven.
3 dagen later kwam ze een oud kussen brengen voor haar buiten bankje, of ik daar ook even een hoes voor kon maken!?






















No comments:

Smile