Friday, January 9, 2009

BLOG PICTURES

 I have been  contemplating about the time i have been “living”  in blog-land, and i realy injoy it. Its realy inspiring to read all these great blogs and ‘meet’ all the great women with so many talents. Its almost like i travel everyday!

I have made so many pictures, which is also a lot of fun. So i thouht i should make a collage of  some of them.  I hope you like them !! ;-)

foto collage Ik ben de laatste dagen aan het denken over de tijd die ik nu heb ‘doorgebracht’ in blog-land, en het is echt erg leuk. Het is zo inspirerend om al die mooie blogs te lezen en om al de geweldige vrouwen te ‘ontmoeten’. Het is net of ik elke keer een beetje de wereld rond reis!.

Ik heb ook enorm veel foto;s gemaakt en dat is ook erg leuk om te doen. Dus nu dacht ik laat ik een collage maken van een aantal voor een leuke sfeer impressie. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden!! ;-)foto raam 

Till Next Time

Anita

3 comments:

faire un songe said...

Hoi Anita
Leuk dat je een kijkje op mijn blog kwam kijken en natuurlijk wil ik een leuk blog altijd linken dus dat doe ik met plezier.
Groetjes Hetty

Petra said...

Wat een schitterende foto`s maak jij! Ik zit gewoon even te genieten!

Groeten van Petra

debi lynn mattingly said...

Beautiful as always! Guess what??? Your package was mailed today via the post office! They tell us it should be there in about 10 days...talk about "snail mail"! :)

but, at least it is finally on its way! xo...deb

Smile