Friday, November 28, 2008

Campagne Shabby Chic

 

When we came to live here in this house, we did not have a dining table, (wel not a very good one), so a friend and my love put this one together. From an old woodfloor  out of a factory in Hungary, ( I remember telling this in an older post, but o well).

First i had it in a realy dark brown colour,  later i painted it white, but it got too many stains. We cleaned it of off  the paint and i used a white paint to make a white wash effect. And the legs are all white. It turned  out realy nice i think! ;)

Have a nice weekend!

Op het moment dat we hier kwamen wonen, hadden we niet echt een eettafel, deze is gemaakt door een vriend en mijn lief. Van een oude fabrieks vloer uit Hongarije (ik heb dit al eerder geschreven in een andere post, ach ja).

Ik had de tafel eerst in een hele donkere bruine beits, toen in het wit geschilderd, en nu heb ik met een witte grondverf een witte waas gemaakt d.m.v. inwrijven. Hij is heel mooi geworden al zeg ik het zelf. ;)

Een heel fijn weekend!

 

     tafel detail 2tafel detail

tafel

 

tafel2

 

 

 

 

No comments:

Smile