Monday, December 8, 2008

FABRIC

 

I know it’s all about christmas in blogland these days, but i am going to be a rebel;)…… i am going to show you some new fabric i found recently. I made this extra large pilow and am stil thinking about what to do with the other fabric. Maby a table cloth and a new cover for my chair. Its cold outside , so its nice to be inside and make stuff.  Have a nice week :)

Ik weet dat het allemaal over kerst gaat in blog land op dit moment, maar ik ga een beetje rebelleren:)……ik ga wat foto’s laten zien van nieuw stof dat ik heb opgesnord overal en nergens. Ik heb al een nieuwe extra large kussen gemaakt van een geweldig krijtstreep stofje. Nu nog een tafel laken en een stoel hoes voor mijn oude chesterfield stoel. Het is koud buiten, dus fijn om binnen te zijn en leuke dingen maken. Een fijne week :) 

 

 groot kussen

stoffen met foto

6x stof  6x stof 2

 

streepstof

 

This blanket i made with some nice pink ribbons, and some white lace on the other side, it’s 2oocm x 180cm.

Op dit stofje heb ik verschillende linten genaaid, in roze kleuren.  En een lint van kant aan de andere zijde. Het is 200cm x 180 cm.

deken detail

 

deken

1 comment:

Les Cotrions said...

Hell Anita! Thank you for your nice comment! Congratulations! I like the new name of your blog! I like your fabrics!!! I have the same matelas!
Lovely blanket!
Happy week end!

Vale

Smile