Thursday, July 2, 2009

Oh do tell

Ik ben erg afwezig geweest de laatste tijd en Vale van Les Cotrions heeft me al een aantal keren gevraagd waar ik ben, zo schattig.

Eindelijk na een laaaangge tijd zijn we zwanger, en we zijn erg gelukkig met dit feit. Ik ben nu in mijn 16e week, bijna 4 maanden en het is zo bijzonder, we hebben er 9 jaar op gewacht! Maar daardoor heb ik een beetje in een andere wereld geleefd de laatste tijd, ik heb geen inspiratie gehad voor mijn blog en ik ben ook niet op bezoek geweest bij jullie, ik moet dus veel  bij lezen de komende tijd. Sorry voor dat!!!

 

Maar nu eindelijk na een tijdje ,dat de zwangerschap toch erg echt is heb ik gordijntjes gemaakt voor de baby kamer, dit lavendel hartje heb ik gemaakt van een stukje dat over was.

hartje lely

So i have been absent for a while now, and dear Vale of Les Cotrions is wondering what is going on, so sweet.

I am at last, after a longgggg time expecting a baby, and we are so happy. I am in my 16 th week now, almost 4 months, its so special, we have waited for this for 9 years! But because of it i have been in a different world the last period, i have had no inspiration for my blog and i haven’t even been visiting any of yours, so i have a lot of catching up to do. Sorry about that!!

 

But finelly after a while of the pregnancy being very real i started to make some curtains for the baby room, this little lavender heart i made of a left over piece.

Till Next Time

Anita

24 comments:

Anonymous said...

Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Geweldig, na zo'n tijd van wachten...eindelijk! Dan heb je idd even wat anders aan je hoofd dan bloggen. Wennen aan het idee...Maar nu komen de babykriebels dus, inspiratie genoeg denk ik!!!! Er is zoveel leuks!

Les Cotrions said...

Oh my God Anita!!! I'm so happy for you!!! That's a marvellous news!!! I was a little bit worried about you..as you know! Italians are often very emotional!!! I understand you have been in another planet during the last weeks!!! You must be very excited...I'm for you too! Lovely heart you made for your baby...i'm sure you'll make a faboulous bedroom for him/her!!!
Welcome back my friend!
Have a nice evening and take care!!!
Warm hugs
Vale

Yvonne said...

Lieve Anita, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap !!
een nieuw leventje waar met smart op gewacht word,zo Bijzonder....
Ik hoop dat je, je goed voelt en er van mag genieten !!!
liefs en een hele dikke knuffel
Yvonne

Bonjade said...

Van harte zeg.....een warmer nest kan dit nieuwe mensje zich vast niet wensen....hier is zo naar uit gekeken......
Geniet ze

The Old and the Beautiful said...

Wat een geweldig goed nieuws Anita!
Het moet een bijzonder gevoel zijn als na zoveel jaren wachten je grootste wens eindelijk vervuld word.
Ik hoop dat alles goed blijft gaan en hou ons op de hoogte van alles he?
Ben ook gek op babykamertjes kijken dus.....(ben zelf al Oma hoor van bijna 2 kleinkinderen maar blijf het allemaal leuk vinden)
Fijn weekeind.
Groetjes,
Gonda

le ciel flamand said...

Van harte gefeliciteerd! Geniet van deze mooie periode; de vorderingen in de babykamer krijgen we hier wel te zien hoop ik?
Groetjes, Annelies

Corine(THUIS) said...

O Anita wat een goed nieuws! Ik kan me helemaal voorstellen dat bloggen geen prioriteit had de laatste tijd.. en nu gaat alles goed en mag je jullie geluk rondbazuinen, wat een heerlijkheid hè?! Geniet samen van de zwangerschap en van elkaar! groeten, Corine(THUIS)

Annelein said...

Nou Anita, dat is nog eens een goede reden om je weblog wat minder aandacht te geven. Geniet maar heerlijk van je zwangerschap.

Negen jaar wachten... wat zullen jullie in de wolken zijn. En... wat heerlijk voor jullie kindje straks te weten hoe gewenst het is!

Een hele goede en fijne zwangerschap toegewenst,
Willeke

Michelle Marie said...

So many congratulations :) I'm so happy to hear your wonderful news!

Les Cotrions said...

Ciao Anita! I hope you and your baby are ok!!! Enjoy your vacations and take care!!!
Warm hugs
Vale

Heidi said...

Hoi Anita, wat een geweldig nieuws!! Heel hartelijk gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed met jou en de kleine gaat!
Helaas weet ik ook dat het niet altijd vanzelfsprekend is dat je zwanger raakt, maar geniet er van en hou je lekker bezig met babypraat,babyspulletjes en we zien je wel weer terug als je daar aan toe bent!
Groetjes Heidi

Lilla Blanka said...

Hi Anita!

I´m so happy for you!

I hope everything is fine and that you are feeling well.

Take care

Mia

Lily said...

Congratulations! I hope all will be fine for you! this shall be a whole new exciting time in your life!

greetings from Denmark, sarah sofia

Les Cotrions said...

Hello Anita! Just to tell you "ciao"!
Hope you are well!
Big hugs and take care!
Vale

debi lynn mattingly said...

Hi sweetie!

I am SO HAPPY for ya'll!!!! Glad to see you back and keep us posted of all your decorating for the "new baby"! xo....deb

Les Cotrions said...

Ciao Anita! How are you??? I hope you two are ok!!!
Warm hugs my friend!
Vale

Six in One Hand said...

Congratulations!!!!
The heart is sooo sweet!
Stopping by your blog and became a follower!!!

Anonymous said...

Hoi Anita,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je weer gaat bloggen.

Ik ga je volgen!

Groetjes,
Lavender

Yvonne said...

Hoi Anita,

Het is bij jou ook stilletjes, gaat alles goed ???
de hele week loop ik al aan je te denken, terwijl ik je niet eens persoonlijk ken hihi
gaat alles goed met je zwangerschap, en zijn jullie al bezig om alles gereed te maken voor je kindje
groetjes en een fijn weekend gewenst!
Yvon

Yvonne said...

Ahh meid, wat zielig dat jullie hondje overleden is...
kan me voorstellen dat, dat je erg verdrietig maakt !
en dan een plotselinge verhuizing, het klinkt leuk, een huisje in het bos, maar de aanleiding is helemaal niet leuk natuurlijk, wat kan je dan toch snel in de ellende zitten he
vind het wel fijn om te horen dat het met je zwangerschap WEL goed gaat, hoop echt dat je daar tussendoor wel van kan genieten hoor !!
Wens je sterkte toe, en ik zend je in gedachten even heel veel positiviteit toe :-)
Succes met alles, en houd jij je vooral wel rustig hoor, aan jezelf denken (nu voel ik me net een oma haha, maar het is goed bedoeld !)
Liefs Yvon

Bonjade said...

Las net een stukje bij English.
Wil je even laten weten dat ik aan je denk......
Buren kunnen veel kapot maken.
Fijn dat je toch weer vooruit kunt en wie weet hoeveel gelukkige jaren jullie daar saampjes zullen hebben.
Gelukkig gaat het met de zwangerschap voorspoedig, hou je daar maar aan vast. Als hij/zij er eenmaal is dan zijn jullie de koning te rijk.
Ik denk aan je en hou je taai.
Liefs

Antonia said...

Wil je even laten weten dat ik genoten heb van je blog. Heb me meteen als volger aangemeld. Heel hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

Les Cotrions said...

Hello my friend! How are you??? Just to greet you...hope you're well!!!
Hugs
Vale

Les Cotrions said...

Hello Anita! How are you???? Is it about time for your baby???
Hope you're well and best wishes for you!
Big hugs
Vale

Smile