Tuesday, March 25, 2008

Hancrafted and homemade

They started keeping track of the weather early 1900, and it has not been this cold in Holland as this easter. Its snowing, and hailing, and freezing! and sometimes the sun shines bright.
But we where invited all over the place for easter. Saturday my girlfriend invited us for drinks with friends who live in Spain. And so I though some sweets where in order. I made them these Cantucini (Italian) cookies. With a nice box to go with it!

Vanaf begin 1900 houden ze het weer bij, en het is nog nooit zo koud geweest in nederland. Het sneewt, en hagelt, en het vriest! en soms schijnt het zonnetje.
Maar wij hebben veel uitnodigingen voor het weekend. Zaterdag vroeg een vriendin
ons voor een borrel, samen met een vriendin die over was uit spanje voor een week.
Dus ik dacht laat ik wat lekkers mee nemen. Ik heb zelf Cantuccini koekjes gemaakt.
En in een vrolijk gemaakt doosje gestopt!













































This thursday my niece wil turn 11 but she had her party yesterday.
And she is very in to experimenting with make-up, as are her friends.
So what to buy for her!?

Aankomende donderdag is mijn nichtje jarig, al weer 11 jaar, maar ze vierde het
gisteren. Ze is nu aan het experimenteren met make-up, net als haar vriendinnetjes.
Wat moet je dan voor ze kopen!?

















It's all about glitter these days.

Één en al glitter vandaag de dag.



















And I made for her a little princess box!

En ik heb een prinsessen doosje voor haar gemaakt om alles in te stoppen.!





No comments:

Smile